I.Boice | Iranian Boice Community


امروز بالاخره موزیک ویدئوی White از کانال رسمی و با کیفیت عالی منتشر شد

قبلاً هادی کیفیت متوسطش رو که زودتر از موعد در بین بویسا پخش شده بود رو گذاشته بود

 

CNBLUE 「WHITE」 MUSIC VIDEO UploadBoy UploadBaz
کیفیت 1080p حجم 115 مگابایت Download Download
کیفیت 720p حجم 68 مگابایت Download Download
صوتی (MP3) حجم 9 مگابایت Download Download

نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت16:26---3 فروردين 1394
واقعا اهنگ خیلیییییییییی قشنگییییی بود
پاسخ: آره من که خیلی دوست داشتم


مهسا19
ساعت22:41---2 فروردين 1394
وااااو چینجا؟ من دیگه تاریخو یادم رفته بود! مرسی
پاسخ: خواهش میکنم :)


zeynab
ساعت3:32---1 فروردين 1394
واییی من خیلی دوسش داشتم سی ان هرچی بسازه عالیه
پاسخ: سی ان کارش درسته ^_^


zeynab
ساعت16:36---29 اسفند 1393
عالی بود!!!مرسی
پاسخ: خواهش میکنم :)


هانیه
ساعت13:47---29 اسفند 1393
من دوسش نداشتم. اصلا . اصلا .من آهنگ به سبک radio, in my head ,lady میخوام. آقا باید برا من بعد اینهمه انتظار اون جوری بخونن
پاسخ: سی ان به همین نو آوری هاشه هیچوقت آهنگ رو با سبکی که قبلاً امتحان کردن نمیسازن :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمدرضا ׀ تاریخ: جمعه 29 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com